R G B

everybody in the place

Posted on: 8 Φεβρουαρίου, 2008

βρωμικος ακατεργαστος ηχος απο αγγλικα gay πλυντηρια του Α’ μεσογαλαξιακου ηλεκτρονικου πολεμου

26 Σχόλια to "everybody in the place"

Ωραία, σουρεάλ περιγραφή, κόκκινο! 🙂

1) Άμα είναι βρώμικος ο ήχος, φοβάμαι ότι τα gay πλυντήρια δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους. Νεομάτ έβαλες;

2) Ποιοί αναμετρήθηκαν στον Πόλεμο αυτόν; Ποιός νίκησε;

3) Ο Β΄ Ηλεκτρονικός Πόλεμος ποιός ήταν;

Άμα απαντήσεις στην τρίτη, παίρνεις τυράκι.

1 – μπλε δοκιμασα τα παντα, και χλωρινη, και κλεραζιλ και φυσικα λιστεριν αλλα τπτ. Τα gay πολυ καλα ειναι το απορυπαντικο μας βγηκε παρθενο με 2 εξωγαμα και αυστηρα συντηρητικο (ξερεις εκλογες με σταμπες του bread-man) για αυτο και δεν παει το Νεοματ.

2 – πολεμησαν τα αναλογικα σινθεσαιζερ (gay και αυτα απο το βρετανικο σινθια καταλοιπο αγγλοσαξονικων κομπλεξ απο φυσαρμονικες συνδιαζομενα με ντεμεκ εβραικα κυμβαλα κλεμενα απο την Τζερουσαλιμ που βρεθηκαν στο βουνο του Χολομωντα εδω πιο πανω) με τα πρωτα καλκιουλειτορς με αφρολεξ πληκτρα που εβγαζαν ηχους σαν αυτους του βωβου κινηματογραφου. Φυσικα καταλαβαινεις ποιος νικησε.

3. ο Β’ πολεμος ηταν αναμεσα στους ηχους των ταμειακων μηχανων σουπερ μαρκετς δεκαετιας 80 (με διαδρομους με μοσαικα βρωμικα ξερεις αυτα οπου εβλεπες κατω και ζαλιζοσουν απο το ψυχεδελικο μοτιβο και ψωνιζες περισσοτερο) με χοντρες ταμιες και σε σκουριασμενα καζανακια φτιαγμενα απο υδραυλικους που θωπευαν αδυνατες νοικοκυρες γυναικες ναυτικων (gay γινοντουσαν στα τανκερ επειδη ειχαν ακομη ντουζιερες αναλογικες και ετρωγαν πολυ μορταδελα απο τον Α’ πολεμο) οι οποιες καλλιεργουσαν κουλτουρα με ντοκυματερ της κρατικης τηλεορασης με τολμη και γοητεια.

καλα μπλε που ζεις;
που ειναι το τζιζ;

Mon Dieu! Quelle decadence!

Να θυμηθώ να πω:
1. Στον Μισέλ να σας αποκλείσει από τις χρωματικές παλέτες.
2. Στον Τζερόνιμο να σας αφορίσει.
3. Πέντε φορές το «Πάτερ Υμών». (να ξεματιαστώ κιόλας που είμαι νόστιμο και με ματιάζουν!)

Υ.Γ.1: Πού πουλάνε gay πλυντήρια; Το τελευταίο (κανονικό) μου βγήκε ελαττωματικό…

Υ.Γ.2: Να σας λείπουν τα υπονοούμενα περί «παρθένου και αυστηρά συντηρητικού με 2 εξώγαμα»! Είμαι πεντακάθαρος, σα να με έπλυναν με Νεομάτ!

Υ.Γ.3: Πού να δεις, κόκκινο, τι κάναμε εμείς με τις ψηφιακές ντουζιέρες… 🙂

αγαπητο streidaki

1. μπορει ο μισελ να ειναι καποιος απο μας.
2. το ιδιο με το 1
3. μαναααααααααααα ξεματιασε το streidaki

ΥΓ1. gay πλυντηρια ειναι ολα τα μιλε, μπος, αεγκε (αεγκε-ι ειναι κανονικα) και τα παλια χουβερ των 80ς

ΥΓ2. νεοματ πλυσιμο σε στρειδακι παναγια μου πυρηνικο εγινες;

ΥΓ3. Πετυχες αυτες με το μπλουτουθ;

Έχω μείνει έκπληκτος από το, πραγματικά ωραίο, σουρεαλιστικό παραλήρημά σας! Άμα συνεννοείστε εσείς, τι λόγος μου πέφτει εμένα; (Ποιός Μισέλ και ποιός Τζερόνιμο; τπτ δεν κατάλαβα!)

Ειδική εύφημο μνεία:
– στο Πάτερ Υμών (sic) τού στρειδακιού (λες και δεν ξέραμε την αφοσίωσή του στο διάβολο)
– στα πλυντήρια AEGay (lol)
– στην έλλειψη σημείων στίξης που χαρακτηρίζει το κόκκινο και κάνει ακόμα πιο ενδιαφέροντα τα γραφόμενά του (σαν παζλ που πρέπει να το βάλεις στη σειρά).

Τι να πω, σωπαίνω και παρακολουθώ περιδεής τις εικόνες και τα λόγια σας, αναλογιζόμενος ότι η συμβατική οπτική μου εν προκειμένω είναι πολύ λίγη (γιατρέ μου, εγώ είμαι καλά – αυτοί!).

Αχ, όχι! Δεν θα πετύχει η προσπάθεια να σφετεριστείτε το αντικείμενο των ιδεολογικών μου ονειρώξεων! Ο Μισέλ κυκλοφορεί πλέον σε λευκό (στο χρώμα των μαρμάρων). Ο Τζερόνιμο κυκλοφορεί αποκλειστικά σε μαύρο! Και η μαμά του κόκκινου, με την αγιαστούρα και με τη βρεχτούρα στο χέρι!

P.S.(για να δείξω ότι ξέρω και λατινικά): Τέσσερα gay πλυντήρια πολλά μου πέφτουν. Είπαμε ότι έχουμε άπλυτα αλλά όχι κι έτσι… Φυσικά και πρόλαβα αυτές με το μπλουτούθ, πίκρα ήτανε, σε λούζανε με πρότοκολς. Ήτανε τότε που έφυγα απ’ τα τάνκερ και μου την έπεσε ο διάβολος αλλά του έριξα χυλόπιτα γιατί εγώ προτιμούσα τα Cavalli. Και εκείνος, για να με εκδικηθεί, με καταράστηκε να ματιάζομαι και να βαράει το κεφάλι μου στους ήχους της Cavalleria Rusticana.

(Γιατρέ μου, δεν είναι ασθένεια, they just call it «class»!)

Streidaki καπου με μπερδευεις και με απομακρυνεις απο τον προορισμο – βεβαια σημασια εχει παντα το ταξιδι αλλα…

Ο μισελ κυκλοφορει σε λευκο; Ποιος το ειπε αυτο και που το ειδες; Τα μαρμαρα μου ειπε ενας φιλος μου συνταξιουχος ιχθυοκαλλιεργητης μαρμαρας με HND απο την ιχυοσκαλα του Μοντρεαλ οτι δεν ειναι μονο λευκα. Ειναι Πεντελης; Ειναι Παρνηθας; Ειναι Ναξου; Ειναι Τυρναβου; Ειναι Δωδωνης; Εχει υπογραφη γνησιοτητας; Μισες πληροφοριες μας δινεις; Υπαρχει dvd;

Ο Τζερονιμο δεν ειναι μαυρος. Ειναι πολυχρωμος αφου μολις γεννηθηκε επεσε κατα λαθος σε ενα κουβα της craft. Η μαμα του καλεσε τον ¨Αλλαξε το¨ αλλα δεν τα καταφερε – δεν ταιριαζε η κεντροαριστερη κουρτινα με το σομον μπλεροζφουζ χαλι αγορασμενο απο παλαιοπωλειο της Σουματρας. Η μανα μου δεν εχει ουτε αγιαστουρα ειναι βρεχτουρα. Εχει ηλιακο ανεμιστηρα με αντλια τριων βαθμων πλευσης υπο το κενο μηδεν θερμοκρασιας δηλαδη που αναπαραγονται οι αυτοκρατορικοι πιγκουινοι της κατω Δαλματιας. Ω ναι τα σκυλια ειναι εφφε του σινεμα αλλη μια αποδειξη οτι οι Ελοχιμ ειναι αναμεσα μας. Τεσσετα γκει πλυντηρια δεν ειναι ποτε αρκετα. Παντα μονος αριθμος για να πιανει το ματζουνι. Μεγαλη ιστορια. Ελπιζω να την ξερεις…

Προτοκολα ε; Τισιπι ή τπτ αλλο; Στην μανα σου το ειπες;

P.S. Δεν με πειθεις οτι ξερεις Λατινικα. Εχεις certificate απο τα ΙΙΕΚ Βιργιλιος;

Ο διαβολος φοραει πραντα και μαλιστα κοκκινα..

Ω Ελβίρα! Της μπουγαδοψυχής μου το συρτάρι
θα σε κλέψω ένα βράδυ μ’ ένα φτυάρι
τραγουδούσε ένας νέος με κάτασπρα μαλλιά.
Ω μικρή γλυκιά αγαπημένη πρόκα
στη σούβλα βγάζεις κακαβιά σαρανταρόκα!

Μια μέρα που ήταν νύκτα κι έβρεχε χωρίς νερό
έτρεχα χωρίς να τρέχω Μαριγώ μου να σε βρω.
Και σε βρήκα καθισμένη όρθια σε μια μηλιά
να μαζεύεις μανταρίνια από μια πορτοκαλιά.

(είπα να συνεισφέρω λίγο, έστω και με δανεικά…)

δανεικα και αγυριστα της ψυχης μου τα κλεμμενα δακρυα μπλε…

παλι κλεβεις σχηματισμους απο γραμμα απο αγνωστους ποιητες του διαδικτιου;

Πάλιι σε καπηλειιό τα ιέπινες Ιιουστινιιανιιέ;

Αχ, μπλε μου, ευτυχώς που παρενέβης. Θυμάσαι από πού ήταν τα λευκά μάρμαρα; Εγώ δε ζούσα τότε…

Ούλα τα προτόκολα, κόκκινο. Τισιπι και πιπιπι και της Σιών μαζί. Τα είπα και στη μάνα μου αλλά μπερδεύτηκε κι έτσι τη γλίτωσα και δεν της είπα για τα εξεξελ. Όσο για λατινικά, προτιμώ το ΙΙΕΚ Βοκκάκιος.

P.S.: Πού είναι το πράσινο; Όλο θάλασσα και αστακοί και καθόλου φύκια 😦

Εάν ενθυμούμαι καλώς, ήσαν Παριανά. Ούτως μοι εκμυστηρεύθη ο Ικτίνος ουάνς (ή μήπως ήτο ο Τσιμισκής; Μην ήτο ο Αγίας Σοφίας;). Αααααχ, αύται ήσαν αι ημέραι (δόουζ γουέρ δε ντέιζ)…

Το πράσινο-σπιρουλίνα χάθηκε μέσα στους κυματισμούς τής παράφορης έκφρασής σας.

δεν ξερω τι λενε αλλα σημερα εχει και γαμο τα κρυα

και ξερουμε ολοι πολυ καλα οτι το streidaki φταιει για ολα

«Ξέρουμε όλοι πολύ καλά ότι…» = Δεν έχω κανένα στοιχείο για να το αποδείξω, αλλά φάε τη λάσπη anyway…

Έτσι, για να μπαίνουν όλοι στη θέση τους… (everybody in the place)! 🙂

Εγώ στην αρχή κατάλαβα κάτι σαν «έχω και γάμο να πάω σήμερα…»

Διάβασα και το «για να μπαίνουν όλοι στη θέση τους» τού στρειδακιού και τρόμαξα! Ποιός; Πού; Πότε; Με τι;

θα γινω λοιπον ο ανθρωπος που τρωει λασπη, θα θυσιαστω για σενα streidaki

και εσυ…μου τα χαλασες

Τελικά δεν συνεννοείστε! :Ρ

Όντως δεν, μα τι σημασία έχει; Ω, τι κλάση, τι αβροφροσύνη, τι αλτρουισμός! Καλά το αποκαλούσαν λοιπόν «το αυτοκρατορικό κόκκινο»!

I rest my case and bow!! (κάποιος έχει γίνει μπλε από τη ζήλεια του;) 🙂

πράσινοι γίνονται απ τη ζήλεια!! μπλε γίνονται από σφιχτό κασκόλ κι από πολύ παρέα με τον Νέμο, χωρίς φιάλες.

δεν χρειαζονται φιαλες για να κανεις παρεα με τον Νεμο, τσιχλες χωρις ζαχαρη χρειαζονται και σημαντικες ποσοτητες απο μελανι μαυρο ινδοκινας για τις ατακτες σουπιες…

μην λεμε και οτι θελουμε

επισης και ενα κοκκινο νταμι ομοιωμα μου να τρωει λασπη για να χαιρεται το χαιρεκακο μνησικακο streidaki

ΧΑ

Με είπαν «χαιρέκακο» και «μνησίκακο» ανήμερα του Αγίου Βαλεντίνου;;;

Πω πω, λιώνω!! Λιώνω!!! Who cares about flowers and chocolate, anyway? 🙂

Ι do care….

φυσικα και σε αποκαλεσα ετσι…
λιωσε λιωσε να δουμε τι θα γινεις

Διακρίνω προβοκατόρικα σχόλια για to_streidaki? 😉

Προσοχή, διαθέτω εμπειρία απέναντι σε αστακούς και καβούρια που -ως γνωστόν- κυκλοφορούν σε κόκκινο… All talk and no play (και περιμένουν μετά και δώωρα!!)

Περιμένω να μας ε-βλογ-ήσετε με νέα γνώση.-

δεν ξερω, με υπνωτισε το μπλε με βασιλικο πολτο απο στρειδια κατω σαρωνικου στα 2 τελευταια ποστς και μιλουσε μεσα απο μενα…

θεε μου τι ειπα..

Σε κορόιδεψε λοιπόν! Τσκ τσκ, θράσος που το είχε να ταϊσει το αυτοκρατορικό κόκκινο με πολτό για βασιλιάδες! (ευτυχώς που δε μένω στον κάτω σαρωνικό, τι λούμπεν περιοχή μον ντιέ, ανατρίχιασα συγκέλυφος!) 😦

Έλα όμως που μένω στη μπλε θάλασσα και κακό λόγο δεν μπορώ να πω γιατί «αν δεν παινέψεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει» (και δε θέλεις να σε πλακώσει το μπλε, πίστεψέ με, παρ’ όλες τις αιματηρές προσπάθειες που κάνει -ξέρεις, χοπ χοπ χοπ και λοιπά γυμνάσματα-) 🙂

Γκρρρ, το άκουσα αυτό!

Tο μούγκρισμα του κύματος,
την άσπλαχνη φοβέρα
χίλιες φορές την άκουσεν το στρείδι στον αιθέρα
ν’ αντιβοά τρομαχτικά, χωρίς καν να ξυπνήσει.
Kαι σήμερ’ ανατρίχιασε, σαν ν’ άκουσε τη Βίσσυ!

Το στρείδι εβουβάθηκε.
Το μπλε, μες στην οργή του,
εκαταπόντισε με μιας το κούφιο το κορμί του.
Χάνεται μες στην άβυσσο,
τρίβεται, σβηέται, λιώνει,
σαν νά ταν από χιόνι.

Eπάνωθέ του εβόγκηξε,
για λίγο αγριωμένη,
η θάλασσα κι εκλείστηκε.
Tώρα δεν απομένει,
στον τόπο που ’ταν το στοιχειό, κανείς
παρά το βλήμα …εεε… το κύμα,
να παίζει με το κόκκινο επάνω από το μνήμα.

Σχολιάστε

ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ ΧΡΩΜΑΤΩΝ

kokkinoprasinoble [papaki] gmail [teleia] com

ΕΒΑΛΑΝ ΧΡΩΜΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ

  • 14,693
