R G B

James – Getting Away With It (live at Manchester)

Posted on: 22 Ιουλίου, 2007

Ένα απο τα αγαπημένα μου τραγούδια των James.

 

28 Σχόλια to "James – Getting Away With It (live at Manchester)"

Κορυφαία μουσική επιλογή… όπως και η προηγούμενη. 🙂

Κορυφαία, πραγματικά. I love James.

Tf ή tief-θειάφ’, το λίνκι σου δεν δουλεύει. Αν κατάφερες και βρήκες κάπου το τραγούδι (για να ακουστεί, στην προσωπική μου συλλογή το έχω) θα σου ήμουν ευγνώμον (sic)!

Α δουλεύει για νταουνλόουντ…

Tf.

Δε ξέρω τι ακριβώς έπαιξε… το λινκ είναι αυτό http://www.freewebs.com/xaroula2/9xar5.mp3 αλλά το κομμάτι είναι sample κι όχι ολόκληρο… Αν το έχεις στη προσωπική σου συλλογή μπορείς να το ανεβάσεις (κάπου), έτσι για να εμπλουτίσουμε κι εμείς τις δικές μας. 😉

Εχμ… δεν έχω κάπου account. Ή πρότεινέ μου κάτι ή δώσε/στείλε μου το mail σου να σου το στείλω.

αχ και εμενα μου αρεσουν οι james…θα θελα πολυ να ημουν στην Αθηνα να τους (ξανα)εβλεπα

Μπλε το email μου θα το δεις στη σελίδα του profile του blog μου (blogger όχι wordpress).

Τους έχεις δει, κόκκινο;

Κι εγώ θα ήθελα να είμαι και κακώς δεν το οργάνωσα. 😦

tf, you’ ve got mail!

ναι ναι τους ειχα δει πριν απο μερικα χρονια στο Rockwave…

Πάντως, τον Tim Booth απ τη δισκογραφία του τον είχα για φωνάρα. Σε ό,τι βίντεο έχω δει από live, όμως, με ψιλοαπογοητεύει. Έχει μια αστάθεια, σαν να τραγουδάει σουρω/μαστουρωμένος. Ουδεμία σχέση με το κρύσταλλο και τη σταθερότητα των δίσκων.

πεφτουν πολλα φιλτρα και επεξεργασια οπως συμβαινει σε ολους τους καλιτεχνες, δεν ειναι κακος στα live απλα δεν βγαζει αυτο το βαθος του CD…

καλημερα

Τώρα αυτό δεν έχει καμιά σχέση με το αυτό το είδος μουσικής, ούτε με το ποστ, αλλά έχει μ’ αυτό που είπατε…

Είδα πριν κάνα δυο μέρες τη live συναυλία της Avril Lavigne στη tv… Νταξ, αν στην Ελλάδα βάζουμε π.χ. 3 kg φίλτρα (:P), εκεί βάζουν 53! Ε καμία σχέση όμως… όχι μόνο δεν είχε σχέση με τις δισκογραφημένες εκτελέσεις αλλά δεν ακουγόταν κιόλας…(αλλά τα φρικουλάκια από κάτω χτυπιόντουσαν).

Στο συγκεκριμένο, πάντως, πάλι καλά ακούγεται. Μόνο λίγο σαν να πιτσικάρει η μασέλα στις ψιλές (αλλά όχι φάλτσος).

Μένει να μας πει κάποιος που τον είδε στην Αθήνα πώς ήταν…

Avril Lavigne τι είναι;

Η χειρότερη στα live είναι η τραγουδίστρια των MΙΚΡΟ. Σαν χιουμοριστικό παραλειπόμενο απ’ το πρώτο προκριματικό στάδιο τού Dream Show! Δεν ακούγεται, πραγματικά!

Έλα παππούκα… 😛

(πω πω φίλτραα!!…)

Την ήξερα απ το Complicated (αμέσως να αυθαδιάσεις). Απλώς όχι με το όνομά της.

Πολύ όμορφη κοπελίτσα – λίγο σκιαχτική βέβαια – αλλά η μουσική της παντελώς αδιάφορη. Σαν σάουντρακ απ το Dawson’s Creek.

Για την ηλικία σου καλή είναι (άρπα την!).

Avril Lavigne είναι ένα όμορφο κοριτσόπουλο που τραγουδάει, κάτι σαν Britney Spears meets Evanescence. Δε συμφωνώ απαραίτητα με τα φίλτρα, και σίγουρα δε το κάνουν όλοι, ούτε στον ίδιο βαθμό. Θυμάμαι χαρακτηριστικά την πολύ ωραία συναυλία των Cranberries που είχα παρακολουθήσει πριν κάποια χρόνια (ως γνωστός CranFan): ήταν σα να άκουγες το cd, με την καλή έννοια!

Εχμ…αυθάδεια ούτε(!) μισής σειράς… όχι 5! (χωρίς τα κενά…)

Α, τέλεια τα soundtracks του Dawson’s Creek. Από ποιόν ν’ αρχίσω και σε ποιόν να τελειώσω. Aimee Mann, Chantal Kreviazuk, Alexi Murdoch, Sarah McLachlan, Alanis Morissette, Azure Ray, Savage Garden… ε κι άλλοι πολλοί.

Α, και ήρεμα με το «complicated», μη στραβοκαταπιείτε το υπογλώσσιο που μόλις πήρατε.

ΥΓ: Ο πληθυντικός ευγενείας-διαφοράς ηλικίας

😀

Α Πράσινο! Σαν τα χιόνια! (να δροσίσει και λίγο)

Cranberries rulezz! Έχω κι εγώ live dvd τους. Η Dolores είναι κορυφή (έβγαλε και solo φέτος… ακόμα δε το «προμηθεύτηκα») 😉

Να σου πω την αμαρτία μου, έχω κάποια απ’ το Dawson’s κι εγώ. Είχε τραγούδια με ωραία ατμόσφαιρα, τέτοια που πάει με δείλι και κοπέλα ή αγόρι να φεύγει στο βάθος του δρόμου, την αμερικάνικη επαρχία να σε πνίγει, εσύ να σκαλίζεις με ένα ξυλαράκι το χώμα, να θέλεις να φύγεις, να φύγεις, να φύγεις, να παντρευτείς τον Τομ Κρουζ… εεε… μπαρδόν, παρασύρθηκα!

Είχε ένα ωραίο, θυμάμαι, του Bruce Springsteen, Blue Eyes? Κάτι τέτοιο, πολύ τρυφερό!

Το πράσινο κάηκε.

Γειααα σουου Τιεεεεεεφ! Έλλειψα κάποιο μικρούλι διαστηματάκι, είναι αλήθεια – πέρα από τη δουλειά που πλάκωσε, δεν έχω και ιντερνετ στο σπίτι και ακόμα περιμένω τον τεχνικό (κοντεύω μήνα)! Γκρμφ! Δε μπόρεσα ακόμα να ακούσω και το πολύ ωραίο τραγουδάκι που μου αφιέρωσες πριν καιρό (βλέπεις στη δουλειά, δεν έχω κάρτα ήχου!) – πάντως πολύ γλυκιά κίνηση – ένα καθυστερημένο thanks!

Οι Cranberries μπορεί να μην είναι η πιο μεγάλη μου μουσική αγάπη, είναι όμως μες στην 5άδα, και είναι σίγουρα η παλιότερη μουσική μου αγάπη. Με ακολουθούν από το 1994, τότε που πρωτοκόλλησα μαζί τους. Το σόλο της Ντολόρες δε το πήρα ακόμη αλλά δε θα μου ξεφύγει για πολύ ακόμα – θα το τσιμπήσω μες στη βδομάδα 😉

Chantal Kreviazuk – τι μου θύμησες… Λατρεύω το Leaving On A Jetplane που ακούγεται στο soundtrack του Αρμαγεδών! Γλυκύτατο, μελαγχολικό, τέλειο…

Το πράσινο παρατσουρουφλίστηκε φέτος, είναι η αλήθεια, αλλά θα ξαναγεννηθεί – θέμα χρόνου. That’s what green does.

Πρασινάκο ένα καθυστέρημένο τίποτα από εμένα. Chantal Kreviazuk γενικά έχει ωραία (μελαγχολικά) κομμάτια. Τεχνικό ένα μήνα;;; Μη μου πεις έβαλες καμιά On telecoms;;; Απάτη σκέτη είναι (δούλευε η αδερφή μου εκεί κι έχω μάθει τέρατα…). Α, μόλις «ήρθε» και το solo της Dolores. 😛 Όοοοταν μπορέσεις από εδώ (κωδικός αρχείου: IloveWaRFoRce). 🙂

Το μυστικό ετάφη ξανά στον προαιώνιο τάφο του.

Tf, καταλαβαίνεις ότι τώρα πρέπει να σε σκοτώσουμε.

Σχολιάστε

ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ ΧΡΩΜΑΤΩΝ

kokkinoprasinoble [papaki] gmail [teleia] com

ΕΒΑΛΑΝ ΧΡΩΜΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ

  • 14,691
