R G B

Η τηλεόραση σε διακοπή/ές

Posted on: 22 Ιουλίου, 2007

Είμαι άραγε ο μόνος που εισπράττει σαν προκλητική έλλειψη σεβασμού προς τον τηλεθεατή αυτό το ελληνικό φαινόμενο να εξαφανίζονται όλες οι εκπομπές και οι επώνυμοι συντελεστές ήδη από τον Ιούνιο;

Λες και από τον Ιούνιο πέφτουμε όλοι σε συνεχόμενη θερινή νάρκη! Ηρεμήστε ρε παιδιά! Ο μέσος Έλληνας πόσες μέρες θα πάει διακοπές; 10; 15; Να σου βάλω μήνα; Πάρε μήνα! Άντε να βγάλεις και κάποια Σαββατοκύριακα (θες όλα; βγάλτα όλα!).

Αυτή η τηλεοπτική ξηρασία (κατά την οποία μόνο τα διάφορα «Ρετιρέ» ευδοκιμούν) επί τέσσερις (!!) μήνες, πώς δικαιολογείται; Γιατί όλοι τη δέχονται αδιαμαρτύρητα; Σταματάμε, μήπως, να βλέπουμε τηλεόραση το καλοκαίρι, όπως σταματάμε πχ να τρώμε ζεστή σούπα; Χα! Μέχρι και σε κάμπιγκ εντοπίζεις συσκευές, μονίμως ανοιχτές!

Να συνεχίσεις το πρόγραμμά σου, μάγκα κύριε υπεύθυνε σταθμού! Άντε, το πολύ να χαλαρώσεις τον Αύγουστο! Αν όχι με τα ίδια προγράμματα, με άλλα, εξίσου προετοιμασμένα, με ανάλογο budget κλπ, αλλά ΟΧΙ με χιλιοϊδωμένες επαναλήψεις που «σου έρχονται φτηνές», όχι με ανθυποπαρουσιαστές τής κακιάς (και τής τελευταίας) ώρας, όχι με όλη αυτή τη μιζέρια, τη φτήνια, την προχειρότητα και το «δε βαριέσαι, καλοκαίρι είναι». Λες και κονομάτε λίγα όλον τον χειμώνα!

Υπάρχει κι εναλλακτική: να κηρυχθούμε χειμερινό έθνος (εκτός από ανάδελφο) και να σταματούν όλα το καλοκαίρι. Όλες οι δουλειές, όλες οι υποχρεώσεις, όλες οι προθεσμίες. Τότε, να το καταλάβω!

Και μη με πάρετε για κανένα φανατικό τής τηλεόρασης. Κάθε άλλο. Μόνο στην κουζίνα την ανάβω, τη μικρούλα φοιτητική μου (την πάλαι ποτέ – όχι τόσο παλιά όσο αυτές του Ρετιρέ και χωρίς σεμέν!), με κανα πρωϊνο κλπ. Αλλά, ρε παιδί μου, μού χτυπάει αυτό το πράγμα, χρόνια τώρα, ήθελα να το πω!

Ουφ, τι ένταση! Πάω για διαλογισμό. Όμμμμμμμμμμμμμμμμμμμ….

12 Σχόλια to "Η τηλεόραση σε διακοπή/ές"

Έτσι, έτσι, ομμμμμ… χαχχαχα 😉

Κλασσική περίπτωση αηδίας η ελληνική tv το καλοκαίρι… πάλι καλά στο εξωτερικό δεν είναι έτσι τα πράγματα κι έχουμε να δούμε και κάνα δυό καλά προγράμματα. Κι εκεί οι βασικές κορυφαίες σειρές σταματούν για το καλοκαίρι (κι όχι μόνο…τέσπα) αλλά υπάρχουν αξιόλογες σειρές που φτιάχτηκαν για να καλύψουν αυτό το τηλεοπτικό κενό. Τί παρακολουθώ; Traveler, Kyle XY, Entourage.

Πού είσαι μπρε και τα παρακολουθείς αυτά; Ή δορυφορική;

μαλλον δορυφορικη βλεπει ο μικρος…εγω χαζευω ντοκυματαιρ..

Για να βρεις ταιρ;

Μπαα, το βρήκες! 🙂

Nope nope… εννοείται είμαι Ελλάδα 😛 και δεν έχω δορυφορική. Μπορείς να βρεις ημερομηνίες επεισοδίων και γενικές πληροφορίες για πολλές σειρές στο tv.com και φυσικά να κατεβάσεις τα επεισόδια από σελίδες μέσω προγραμμάτων torrent ή από σελίδες με direct download (κανονικές-forums ή blogs).

Τα links με τις τοποθεσίες για downloads είναι ενδεικτικές. Γενικά υπάρχουν πάρα πολλές.

Για άλλη μια φορά… Thank you Internet! 🙂

Α εγώ είμαι ηλίθια νόμιμο!

Μου έδωσε, όμως, το πράσινο το Heroes και πωρώθηκα τρελά!

(Το βλαμμενοwordpress όλο σε χαρακτηρίζει spam και τρέχω να σε ξεμαρκάρω)

Κάτι θα ‘χω από Jack Sparrow… εντελώς πειρατικό αίμα 😛

Νταξ, το heroes είναι απίστευτο. Εννοείται περιμένω (εγώ κι η μισή υφήλιος) να ξεκινήσει η 2η season.

(Το wordpress είναι εκνευριστικά ηλίθιο στο θέμα των spam comments… το θέμα είναι τον αριθμό των συνδέσεων (links) που επιτρέπεις σε κάθε σχόλιο. Στις ρυθμίσεις (νομίζω) η default επιλογή είναι 2. Πάνω από 2 το θεωρεί spam)

Αααα, για σένα θα το ρυθμίσω να καίγεσαι στα 21.

Το μέιλ το πήρες μπρε;

[…] η τηλεόραση βλάπτει σοβαρά την ψυχική μου ηρεμία (βλ. εδώ κι εδώ), ωστόσο μου δίνει υλικό για …posts (έστω, […]

Όπως έχω ξαναπεί, αγαπητό μπλε, τα γηρατειά είναι πολύ κακό πράγμα! Εν προκειμένω βέβαια δε φταίνε μόνο αυτά. Είναι πραγματικά απαράδεκτη η κατάσταση με τις θερινές επαναλήψεις.
Αλλά να ‘ταν μόνο αυτό; Οι χειμερινές σειρές, και μάλιστα αυτές του prime time, χαρακτηρίζονται από πλήρη έλλειψη φαντασίας. Όλο εξυπνακίστικες κωμωδίες της πλάκας (κυριολεκτικά και μεταφορικά) και δραματικές σειρές με το ίδιο θέμα (ο απαγορευμένος έρωτας πολιτικού-τσιγγάνας / κρητών-εχθρών / νύφης-πεθερού / Ελληνίδας-Αλβανού / παντρεμένης-συνεργάτη του συζύγου / ζωγράφου-μοντέλου και πάει λέγοντας…). Λες και η ζωή είναι μόνο… άντε να μην πω καλύτερα!

Όσο για τη φράση σου «θες όλα; βγάλτα όλα!» μόνο ένα έχω να πω: Έχεις πάρει πολύ κακό δρόμο!!! 😀

Λες; Εγώ ρώτησα και μου είπαν από δω!

Σχολιάστε

ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ ΧΡΩΜΑΤΩΝ

kokkinoprasinoble [papaki] gmail [teleia] com

ΕΒΑΛΑΝ ΧΡΩΜΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ

  • 14,693
