R G B

Σκέψου με

Posted on: 21 Ιουνίου, 2007

Ποτέ δεν υπήρξα fan του Almodovar. Αναγνωρίζω πολλά καλά στις ταινίες του (πχ το άναρχο συναίσθημα, κάθε είδους) αλλά γενικώς δεν… Λίγο η υπερβολή του, λίγο εκείνο που στα μισά της ταινίας ανακαλύπτουν τον πατέρα τραβεστί στη Συγγρού και σε κανέναν δεν κάνει εντύπωση (μα τόσο politically correct πια;), λίγο τα σενάρια-ελληνική ταινία, δεν μου πάει ρε παιδί μου, πώς να γίνει;

Εκεί όμως που του βγάζω χωρίς δεύτερη κουβέντα το καπέλο είναι οι μουσικές επιλογές του για την επένδυση των ταινιών του. Δύο από αυτές είναι από τα πολύ αγαπημένα μου κομμάτια και κάτι μ έπιασε τώρα (λίγο η ζέστη, λίγο η γκρίνια του κόκκινου «γιατί δεν γράφεις στο rgb?«) και ιδού.

Χαλαρώστε, ανάψτε τσιγάρο (οι καπνίζοντες – οι μη καπνίζοντες ανοίξτε μια μπίρα – οι μη καπνίζοντες και μη πότες μασήστε ένα άχυρο, κάτι τέλος πάντων), αφήστε το νου να κυλήσει σε κείνη την χαμένη αγάπη, εκείνη την ανεκπλήρωτη αγάπη – που, παίρνοντάς το τάχα απόφαση, τής ρίξατε χίλιες κατάρες «μια μέρα θα το μετανιώσεις αλλά…» (μόνο που εκείνη η μέρα δεν ήρθε ή, αν ήρθε, δεν το μάθατε ποτέ) – κι αφεθείτε στη βελούδινη εναλλαγή τού πικρού και του γλυκού, του Piensa en Mi (Σκέψου Με) και του Un Año de Amor (Ένας Χρόνος Αγάπης), από τα Ψηλά Τακούνια αμφότερα. Ερμηνεύτρια η Luz Casal φυσικά.

Σκέψου με

Αν έχεις ένα βαθύ πόνο,
σκέψου με.
Αν θέλεις να κλάψεις,
σκέψου με.
Ήδη βλέπεις πως λατρεύω
τη θεϊκή σου εικόνα,
το μικρό σου στόμα,
που, όταν ήμουν μικρή ακόμη,
μ΄ εμαθε να φιλώ.

Σκέψου με,
όταν υποφέρεις,
όταν κλαις,
επίσης σκέψου με,
όταν θέλεις να μου πάρεις την ζωή.
Δεν την θέλω για τίποτα,
για τίποτα δεν μου είναι χρήσιμη
χωρίς εσένα.

΄Ενας χρόνος αγάπης

Ένας χρόνος από τον δικό μας τελείωσε
κι εσύ αποφάσισες να δώσεις τέλος σε ένα χρόνο αγάπης.
Αν τώρα στενοχωριέσαι,
γρήγορα θ΄ ανακαλύψεις
ότι οι μέρες είναι αιώνιες και άδειες
χωρίς εμένα.
Και τις νύχτες,
για να μην νοιώθεις μόνος,
θα θυμάσαι
τις ευτυχισμένες μέρες που ζήσαμε,
θα θυμάσαι
τη γεύση των χειλιών μου,
και θα καταλάβεις, σε μία μόνο στιγμή
τι σημαίνει ένας χρόνος αγάπης.
Έχεις σταματήσει να σκέφτεσαι
αυτό που θα συμβεί,
όλα αυτά που χάσαμε
και όλα αυτά που θα υποφέρεις.
Αν τώρα στενοχωριέσαι,
δεν θα ξαναέχεις τις ευτυχισμένες μέρες
που σε έκαναν να ζεις.
Και τις νύχτες,
για να μην νοιώθεις μόνος,
θα θυμάσαι
τις ευτυχισμένες μέρες που ζήσαμε,
θα θυμάσαι
την γεύση των χειλιών μου,
και θα καταλάβεις, σε μία μόνο στιγμή
τι σημαίνει ένας χρόνος αγάπης.

9 Σχόλια to "Σκέψου με"

Βέβαια, τώρα που ξαναβλέπω το δεύτερο, συνειδητοποιώ ότι δεν είναι και η καλύτερη επένδυση με εικόνες αυτής τής εξαίσιας μουσικής! Σαν Παρατράγουδα στο πιο μελωδικό τους μού κάνει. Oh well… Αυτός είναι ο Αλμοδόβαρ!

Πολύ ωραία και τα 2 τραγούδια μπλε, μπράβο που τα μοιράστηκες μαζί μας! Βέβαια συμμερίζομαι την άποψή σου για τις ταινίες του Αλμοδόβαρ – απλά εμένα δε μου κάθονται καθόλου. Το μόνο καλό είναι ότι τα λέει εεεεεεεεεέξω απ’τα δόντια.

Επίσης βαρ βαρ βαρ, ο Αλμοδοβάρ βαρ βαααρ! (Somebody stop me!..)

ειδες, γκρινιαζα και εκανες ενα ωραιο post!!

Κι ο άγιος φοβέρα θέλει! 😉

😦

Έφαγα πόρτα… έδωσα λινκ από δικιά μου αγαπημένη σκηνή ταινίας του Αλμοδοβαρ αλλά το σχόλιο άφαντο. Μάλλον κάποιο πρόβλημα με τον κώδικα…

Ε θα δώσω ολόκληρα λινκς 😉

Σκηνή από το «Όλα για τη μητέρα μου» : http://www.youtube.com/watch?v=H6o62hySbDM

με μουσικό φόντο το ταξιδιάρικο Tajabone του νιγηριανού Ismael Lo : http://www.fileden.com/files/2007/6/10/1161583/Ismael%20Lo%20-%20Tajabone.mp3

Σου το μάρκαρε κι αυτό ως spam, καλά που το είδε το πανταχού παρόν μπλε.

Ευχαριστούμε πολύ για το τραγούδι, πολύ ωραίο!!!!

Έπρεπε να βάλεις τον μονόλογο τής Αγράδο! 😉

Τίποτα 🙂

Οκ. Take it… (να τσεκάρεις και τα ισπανικά σου :p)

μια κουβεντα ειπα στο τηλ και επεσε ζωη στο blog….αχ τι χρωμα ειμαι…

Σχολιάστε

ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ ΧΡΩΜΑΤΩΝ

kokkinoprasinoble [papaki] gmail [teleia] com

ΕΒΑΛΑΝ ΧΡΩΜΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ

  • 14,699
