R G B

Προυστιές (full version)

Posted on: 15 Μαΐου, 2007

Μας κάλεσαν οι tf και Sardonian – όπως καλούν τα (καλά ή κακά) πνεύματα – κι ανταποκρινόμαστε.

Don’t try these at home.

1. Η απόλυτη ευτυχία για εσάς είναι;

Δεν υπάρχει απόλυτη ευτυχία

α. Εκείνες οι στιγμές που βλέπεις τον άνθρωπό σου και θέλεις να τον φας απ’ τη γλύκα και την αγάπη!

β. Να είμαι σε μια χαμηλή κορυφή, δέντρα τριγύρω, μυρωδιές και ήχοι φύσης, μια τρελή θέα να ξανοίγεται κι εγώ να θαυμάζω, με άδειο το μυαλό, για να χωρέσει την τόση αρμονία και πληρότητα.

γ. Φίλοι καλοί, σ’ ένα τραπέζι με άδεια πλέον πιάτα, με καλό κρασί και μια ωραία ηχητική υπόκρουση που να ξεσηκώνει τα «αααα, άκου κομματάρα κι αυτό!».

Ένα ήσυχο σπιτάκι στα βάθη ενός καταπράσινου αειθαλούς δάσους, γεμάτο με φυσικές μελωδίες και μεθυστικές μυρωδιές – η απόλυτη γαλήνη και επαφή με τη φύση. Να το βιώνω με ισορροπία ανάμεσα σε μοναχικές στιγμές διαλογισμού και στιγμές καλής παρέας.

2. Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;

το γεγονός ότι το να περάσω την υπόλοιπη ζωή μου στο κρεβάτι θα ήταν συνταραχτικά βαρετό

Αν εννοείτε τι με κάνει να θέλω να σηκωθώ το πρωί, ένα πλούσιο πρωινό με παρέα ή μια εκδρομή.

Συνήθως το ξυπνητήρι. Άλλες φορές η υπόσχεση μιας δημιουργικής ή κοινωνικής δραστηριότητας.

3. Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;

σήμερα το πρωί, όταν είδα οτι ο βλάκας είχε κλήση στο αμάξι του

Χθες βράδυ, σε φιλικό σπίτι.

Χμμ, γενικά γελάω συχνά αλλά τα δυνατά μου γέλια έχουν φθίνουσα πορεία φοβάμαι. Μάλλον τελευταία φορά τα πυροδότησε η λίγο-πριν-το-εγκεφαλικό έκφραση μιας συναδέλφου πριν λίγες μέρες τη στιγμή που με αντίκρισε μέσα στο μπάνιο – ντυμένο ευτυχώς – στο οποίο είχε μπει αμέριμνη και με την πλάτη νομίζοντάς το άδειο.

4. Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας;

αυταρέσκεια

Ενσυναίσθηση.

Χιούμορ – φαντασία – πραότητα.

5. Το βασικό ελάττωμα σας;

αυταρέσκεια

Πατροναριστική διάθεση.

Πείσμα/ ξεροκεφαλιά. Τελειομανία

6. Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;

στα χαζά

Στα λάθη από πάθος (έρωτα) ή από ανασφάλεια.

Προσπαθώ σε όλα αν και η αντίδραση μου είναι σαφώς πιο ήπια στα λάθη που γίνονται λόγω άγνοιας ή στα λάθη που δεν αφορούν πολύ σημαντικά θέματα.

7. Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;

με καμία

Με καμία.

Χμμ, δε το’χα σκεφτεί ποτέ.

8. Ποιοι είναι οι ήρωες σας σήμερα;

noone

Κανένας. Δεν μπορώ την προσωπολατρία.

Οι ήρωες κόμικς!

9. Το αγαπημένο σας ταξίδι;

μεσα μου

Στην προσωπική μου Neverland.

Στη Μέση-Γη. Εναλλακτικά στην Ιρλανδία.

10. Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;

δεν διαβάζω

Wayne Dyer, Deepak Chopra.

J.R.R. Tolkien, Terry Pratchett

11. Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άνδρα;

ειλικρίνεια

Το φιλότιμο. Την ευγένεια. Την ειλικρίνεια. Την ευαισθησία.

Ευγένεια, ευθύτητα, εξυπνάδα, χιούμορ.

12. …και σε μια γυναίκα;

ειλικρίνεια

Έναν πολύ διακριτικό ελιτισμό και μια αξιοπρέπεια στην κοινωνική της συμπεριφορά. Την ευγένεια. Την εχεμύθεια.

Ειλικρίνεια, χιούμορ, εξυπνάδα, κατανόηση.

13. Ο αγαπημένος σας συνθέτης;

πολλοί

Διάφοροι.

Loreena McKennitt, Enya.

14. Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;

κανένα

Εξαρτάται από τη διάθεση και από τι μου έχει καρφωθεί στο μυαλό νωρίτερα.

Αναλόγως τη διάθεση. Ή τίποτα ή κάθε φορά και κάτι διαφορετικό.

15. Το βιβλίο που σας σημάδεψε;

Νάρκισσος και Χρυσόστομος

Πραγματική Μαγεία, Wayne Dyer.

Θα έλεγα η “Ουράνια Προφητεία” του James Redfield, το οποίο μου ήρθε σαν νοητικό χαστούκι.

16. Η ταινία που σας σημάδεψε;

Eternal Sunshine of a spotless mind

Όχι που μου άρεσαν περισσότερο, αλλά που λειτούργησαν σαν χαστούκι, για διάφορους λόγους: Ίσως το My Οwn Private Idaho, ίσως το Dead Poets Society (ήμουν μικρούλι τότε, εντάξει;). Στις καθαρά αγαπημένες μου θα έβαζα: Dolls, Dangerous Liaisons, The Road Home, Amores Perros, 2046, Matrix.

Θα πρέπει να πω το The Matrix, αν και είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν κι άλλες.

17. Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;

κανένας

Salvador Dali. Vincent Van Gogh. Wassily Kandinsky και σκόρπιοι άλλοι.

Rembrandt, Modigliani

18. Το αγαπημένο σας χρώμα;

κοκκινο

Μπλε. Πράσινο. Μαύρο.

Πράσινο, όντως!

19. Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;

Αυτά που θα έρθουν

Το ότι παρέμεινα ισορροπημένο υπό δύσκολες συνθήκες.

Όχι την ανακάλυψη της πενικιλίνης πάντως… Ρωτήστε με ξανά σε 10 χρόνια.

20. Το αγαπημένο σας ποτό;

σαγκριά

Κόκκινο ξηρό κρασί.

Τζιν με τόνικ.

21. Για πιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;

για κανένα

Που άργησα.

Δειλία και απραγία παλιότερων χρόνων.

22. Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ’ όλα;

Τον σύγχρονο τρόπο ζωής

Τη μισαλλοδοξία. Τον ρατσισμό. Το ψέμα. Τη βία. Την αγένεια.

Τη χυδαιότητα, την γκρίνια και τη μισαλλοδοξία.

23. Όταν δε γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;

Να μαθαίνω

Να γράφω άλλα! Ν’ ακούω μουσική. Να επικοινωνώ.

Σκίτσο, pc-games, gym.

24. Ο μεγαλύτερος φόβος σας;

Ο θάνατος πριν κάνω παιδιά

Η ανίατη αρρώστια.

Οι αρρώστιες. Ο κακός θάνατος. Το να πεθάνω χωρίς να έχω γίνει όλα όσα μπορώ να γίνω.

25. Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ένα ψέμα;

whenever happens

Εξαιρετικά σπάνια, χάριν ευγένειας (μόνο όμως όταν μου ζητηθεί η γνώμη μου, όχι αυτόκλητα ψέματα).

Στις περιπτώσεις που η αλήθεια κάνει περισσότερο κακό.

26. Ποιο είναι το μότο σας;

δεν εχω

Ό,τι σκέφτεσαι, επεκτείνεται.

The truth is out there.

27. Πως θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;

στην αγκαλιά του ανθρώπου μου

Ξαφνικά.

Στα ψέμματα.

28. Εάν συναντούσατε το Θεό τι θα θέλατε να σας πει;

Γιατί με έκανες ετσι;

Είμαι εσύ.

Το λόγο που υπάρχουμε, τέλος πάντων. Γιατί όλα αυτά!

29. Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτό τον καιρό;

Άγχος

Βαρεμάρας.

Νοητικό μίξερ.

Είναι μεταδοτικό:

Προσωπικά αφήνω τρεις ανώνυμες προσκλήσεις στο Ταμείο, να τις πάρει όποιος θέλει (στο βλόγι του ή σε σχόλιο εδωνανά).

33 Σχόλια to "Προυστιές (full version)"

Ώστε εσύ είσαι, μπλε, το θεϊκό χρώμα; Εις πολλά έτη, Μπλέσποτα!

Αλήθεια, το κόκκινο (ουπς, συγγνώμη, το πορφυρό εννοούσα!) ποιο χρώμα είναι; Των παπουτσιών του Βενέδικτου του 16ου;

Ζωγράφισες πάλι ουρανογραφικό μπλε 🙂

Χαίρομαι για τις κοινόχρηστες απόψεις.

ΥΓ: Respect για «My own private Idaho», Gus Van Sant rules!

Συμπλήρωσα τις αγαπημένες μου στις ταινίες.

Καλημέρα σας!

Περιμένουμε και τα άλλα χρώματα.

Καταπληκτικές μπλε, συγχαρητήρια για το γούστο.

Βραχύλογο και στοχαστικό κόκκινο, χαίρομαι που απάντησες. Για τη 16 και 20 δεν έχω λόγια 😉

χαχχααχα, πράσινο η 27 με… πέθανε! 😛

Τς τς τς, μα ποιός είμαι να διαλέγω ως αγαπημένο ένα χρώμα με τόση εξαίρετη προσωπικότητα; 😉

Χεχε, όντως πανέξυπνη η απάντησή του στο 27!

Και τώρα ο tf και to_streidaki (ελλείψει άλλων …εθελοντών) θα κάνουν την ψυχογραφική μας αποτίμηση. «Τίνες ημάς λέγουσιν άνθρωποι είναι», μετά από αυτά; Εμείς θα παρακολουθούμε σιωπηλοί και θα γελάμε με τα συμπεράσματά σας. Για πείτε λοιπόν, τι συμπέρασμα βγάλατε; Ο χρόνος σας αρχίζει από τώρα!

(τικ, τοκ, τικ, τοκ…)

Χμμ, το να περιγράψω τις ψυχικές ιδιότητες των προσωπικοτήτων σας είναι αδύνατο από ένα από τεστ 29 ερωτήσεων… εδώ καλά καλά δε γνωρίζω ολοκληρωτικά τις δικές μου.

Σίγουρα όμως έχω διαπιστώσει και από αυτό αλλά και από προηγούμενα posts ότι αρκετές από τις ιδιότητες αυτές που κατέχετε εφάπτονται με πολλές δικές μου. Η σύνδεση αυτή με κάνει να συμπαθώ και να επισκέπτομαι τα τρία αυτά χρώματα, που εφαρμόζουν μαζί ένα αξιοσπούδαστο μοντέλο τόσο καλαίσθητο αλλά παράλληλα και τολμηρό, το οποίο με κάνει να νιώθω ταυτόχρονα αναμειγμένος και ομογενοποιημένος με βασικές ηθικές αξίες όπως κι αυτά αποτελούν τα βασικά χρώματα της ζωής.

Tf, η 27 σε πέθανε… στα ψέμματα ελπίζω! Thanx για καλά σου λόγια, κι εσύ είσαι από τους αγαπημένους φαν μου :Ρ Σου στέλνω μπόλικη πράσινη ενέργεια!

Με μπέρδεψες βέβαια λίγο στο τελευταίο σου σχόλιο όπου έγινες παραπάνω ακαδημαϊκός και… ακατανόητος απ’όσο θα ήθελα :Ρ

Εμ, λίγο το περασμένο βράδυ, λίγο η κούραση της ημέρας μπορεί να με έκαναν λιγότερο κατανοητό. Sorry μπλε. Πάντως η άποψη μου για εσάς είναι άριστη. 😉

Πράσινο, αγαπημένο μου χρώμα, σ’ ευχαριστώ. 😀

Αααααααααα!… ΟΚ! 😉 Βέβαια ήμουν περίεργος για το τι συνάγει κανείς επί της ουσίας, περιγραφικά όχι αξιολογικά, αλλά εν πάση περιπτώσει… Ας είναι… 🙂

Αηδία το καταντήσατε πια!!

Πφφφ, ζηλεύεις μικρό μου μπλε; Πρόσεξε μην πάρεις καμια πράσινη απόχρωση και γίνεις τυρκουάζ!

«Είσαι από τους αγαπημένους φαν μου τι-εφ νιενιενιενιενιε…»

Είναι ο αγαπημένος σου γιατί είναι Ο ΜΟΝΟΣ!

Είναι τρελό αυτό το μπλε. Δεν είναι ο μόνος φαν, είναι απλά ο βασικός εκπρόσωπος! Ας δούμε τα ποσοστά: Πράσινο-1, κόκκινο-0, μπλε-χμμμ… 0! I rest my case…

1ον, νομίζω ότι σε κόλλησε το κόκκινο.

2ον, παιδιά, ο tf είναι ξάδερφος του πράσινου, το δε πράσινο τον βοηθάει με την πτυχιακή του (i’m bad!)

1ον: Όντως τον βοηθάω αλλά με κανένα συμβατικό τρόπο που μπορείς εσύ να φανταστείς. Εγώ είμαι το πανταχού παρόν Πράσινο – είμαι η έμπνευση, είμαι αέρας, είμαι ισορροπία, είμαι μαγεία, είμαι το σύμπαν.

2ον: Δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχω εγώ με το όλο έπαρση κόκκινο.

Εγώ είμαι το πανταχού παρόν Πράσινο – είμαι η έμπνευση, είμαι αέρας, είμαι ισορροπία, είμαι μαγεία, είμαι το σύμπαν.

Επίσης: Εγώ ειμί ο Κύριος ο Θεός σου, εγώ είμ η Λένω Μπότσαρη, η αδερφή του Γιάννη, εγώ ειμ η βλάχα η όμορφη κλπ κλπ

χχαχααχαχαχαχαχααχχαχα…

ok, κόντεψα να πεθάνω… στ’ αλήθεια…

Έτρεχα σε τράπεζες, ήμουν μέσα στα νεύρα και γυρνάω και βλέπω μαζεμένα αυτά… μου ‘φτιαξε η διάθεση! 😀

Μπλε, κι εσένα σε συμπαθώ, μη νιώθεις μόνος. 😛 Όντως το πράσινο είναι το χρώμα που με εμπνέει, οπότε μπορείς να πεις ότι με βοηθάει ΚΑΙ με τη πτυχιακή. Αλλά ξάδερφος; Μμμ, να το ψάξουμε.

Α… Green still rulzzz! 😉

Εγώ λέω να τον τεμαχίσουμε τον tf και να τον μοιράσουμε (σαν βασιλόπιτα).

Έλα καλό μας παιδί, έλα, έλα, μη φοβάσαι… ΠΙΑΣΤΟΝ, ΠΡΑΣΙΝΟ! ΑΠΟ ΚΕΙ!!

Άντε να δούμε και σε ποιόν θα τύχει το φλουρί

Αυτό που θα φάει το κεφάλι, αν έχεις χρυσό δόντι. Μπρρρ, θεέ μου, ανατρίχιασα! Τι ιδέες κι αυτές ρε μπλε. Τον tf δε τον αγγίζει κανείς! Κανείς με αλυσοπρίονο τουλάχιστον.

Tf, μην το εμπιστεύεσαι! Ένα βράδυ θα σε κάνει κύβους Κνορ μόνο του!

Αλίμονο!… Τα γλοιώδη πλοκάμια της υποχθόνιας Ζήλιας έχουν αρχίσει να απλώνονται πάνω στο μπλε…

Το ανεμόεν μπλε δεν το αγγίζουν τέτοια χαμερπή συναισθήματα, γήινο και πεζό πράσινο.

(Τώρα εγώ να τους σταματήσω; Μα γιατί, αφού έχω πεθάνει στο γέλιο!…)

Αφού λοιπόν δεν αποφασίζουμε ποιος θα με πρωτοσκοτώσει λέω να το παίξουμε όλο αυτό το σκηνικό σε Cluedo!

…Α, ξέχασα, το μπλε δε παίζει.

Πώς, μια φορά είχα παίξει… Δεν ήταν κακό, απλά λίγο αργό και «σοβαρό» (προτιμώ taboo).

Πράσινο, στο επόμενο cluedo συνυπολόγιζε τον tft μας! Ως θύμα, άραγε; [μουσική υπόκρουση αγωνίας]

Νόμιζα θα πεις κούνιες.

Μέσα είμαι. Το θύμα είναι ο οικοδεσπότης, Dr. Black, και δε παίζει. Το δολοφόνο του ψάχνεις… αν είμαι το θύμα απλά θα κοιτάω.
[μουσική υπόκρουση «Tο μετέωρο βήμα του πελαργού» OST]

Αα, είμαι μέσα 100% για cluedo, το λατρεύω! Το μόνο που μου τη σπάει σ’αυτό το παιχνίδι είναι ότι το πράσινο χρώμα είναι παπάς – μιλάμε καμία σχέση!.. Οh well, εγώ προσποιούμαι ότι είναι γελωτοποιός :Ρ Πότε θα παίξουμε;; Ανυπομονώ να σας κατατροπώσω [μουσική υπόκρουση YuGi-Oh).

Y.Γ.: Μπλε, είναι «tf», όχι tft. Σιγά μη το λένε το παιδί και LCD.

Cluedo άκουσα και κάτι σκίρτησε μέσα μου… Αχχ αχ!!

Πολύ ευγενική η πρόσκληση να σας ψυχολογήσω, λατρεμένο μου μπλε της θάλασσας και του ουρανού, αλλά προτιμώ να αρνηθώ ευγενικά και να συνεχίσω να διαβάζω τα καταπληκτικά post που μας χαρίζετε, κυρίως εσύ βεβαίως!!

Επί τη ευκαιρία, ανέφερα ότι το μπλε είναι το αγαπημένο μου χρώμα; Είναι! Και επειδή τα λοιπά πλακάτ είναι στα αγγλικά…

Blue On Top!
The Others Flop!

Στη στεριά δεν ζει το στρείδι, ούτ’ ανθός στην αμμουδιά, λένε. Οπότε εξυπακούεται η προτίμηση στο μπλε (εκτός αν κάνεις παρέες με τον Μπομπ τον Σφουγγαράκη και την έχεις δει σουρεαλιστικά).

Ευχαριστώ πάντως για την ειλικρινή και ανιδιοτελή έκφραση αγάπης, streidaki (κι όπως είπαμε, μείνε ήσυχο).

tf, προσέθεσα στις αγαπημένες μου το «Ο Δρόμος για το Σπίτι». Ε; ε; Πώς την ξέχασα! Αγαπημένη πολύ!

Αν δεν την έχεις δει, πρέπει!

Ναι ναι την έχω δει. Αγαπημένο μου φεστιβάλ ταινιών είναι αυτό του Βερολίνου και οι ταινίες βραβευμένες με χρυσή/αργυρή άρκτο (τις περισσότερες φορές) μου αρέσουν πολύ.

Η συγκεκριμένη έχει βραβευτεί με αργυρή άρκτο κι έτσι την είδα… πολύ ωραία ταινία. 🙂

Για να ψάχνω κι εγώ τις αρκούδες…

Σχολιάστε

ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ ΧΡΩΜΑΤΩΝ

kokkinoprasinoble [papaki] gmail [teleia] com

ΕΒΑΛΑΝ ΧΡΩΜΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ

  • 14,691
