R G B

το θηρίο

Posted on: 7 Μαΐου, 2007

καλημέρα καλοί μου αναγνώστες και αναγνώστριες τι μου στείλαν σήμερα πρωί πρωί με email:

the-worlds-largest-dog-according-to-guinness-world-records-mastino.jpg

ο μεγαλύτερος σε μέγεθος σκύλος (Guinness). Καλά τι τρώει το θηρίο;

Μια φορά θυμάμαι πριν απο μερικά χρόνια περπατούσε στα σοκάκια της Σκιάθου σε μια ερημική σχετικά περιοχή και ξαφνικά μέσα στο σκοτάδι είδα ένα δαλματίας ΤΕΡΑΣΤΙΟ να με κοιτάζει στα μάτια και εγώ να πιάνω τα 100m σε λιγότερο απο 10sec…

29 Σχόλια to "το θηρίο"

Άντε πάλι. Σου έχω εξηγήσει χίλιες φορές ότι εκείνο ήταν άλογο, που έβοσκε αμέριμνο πριν πέσει σε σένα, τον αθεράπευτα αστό!

μα σε λεω ΔΕΝ ηταν άλογο…

Yeah, yeah, yeah…

Σαν τότε που μας έδειξες ένα γαϊδούρι κι είπες «τι μεγάλο λυκόσκυλο!»…

ηταν νυχτα τοτε, ο ηλιος με τυφλωνε και επεμενες με τα σφηνακια τεκιλα

..σας το’πα εγώ πως πρέπει να έχουμε συγγένεια..

..συγνωμη κυριε ποιος ειστε…

Απιστεύτου;!

Άνετα σε πάει βόλτα… αν τολμάς 😉

Επίσης, κόκκινο, η φώτο μου μυρίζει hoax και να μην είσαι τόσο εύπιστο (παίρνεις κι αθώα παιδιά σαν τον tf στον κύκνειο λαιμό σου)!

αφου ελεγε Guinness κτλ κτλ κτλ

Sardonian, η μόνη ομοιότητα που μπορώ να βρω με τους σκίουρους – με φτερά (τώρα και σε νέο μέγεθος, για ακόμα μεγαλύτερη προστασία και διακριτικότητα) ή και χωρίς – είναι ότι μου αρέσουν τα Clusters.

Ευχαριστούμε πάντως γι’ αυτήν την πρώτη μας αναφορά στα mass media (αν και έχω δυο λογάκια να σου πω για τη μαρκίζα, ποιό χρώμα μπαίνει πρώτο κλπ).

Κόκκινο, ε ας έλεγε και McFarland. So what?

αν ελεγε Mcαυτο θα ήταν μπυρα ρε πρασινο…πω πω καλα ωρες ωρες κρασαρουν τα windows σου

δεν το καταλαβα ποιο χρωμα μπαινει πρωτο…EINAI RGB δηλαδη RED πρωτο…

Ορίστε, τώρα με βλέπει πράσινο. Ιδού η αξιοπιστία της όρασής του!!

ε λαθος εκανα μπλε…ΛΑΘΟΣ….

στην μαρκιζα το ΚΟΚΚΙΝΟ ειναι πρωτο…

Αυτά να τα πεις στον Sardonian, ο οποίος τα έχει κάνει πλακάκια με τον tf και προωθούν το πράσινο!!

χμμμ σιγα την συνομωσια….
σιγα μην τα εχουν κανει και πλακα Καρυστου…
σιγα μην τα εχουν κιολας…

ληγμενη augmentin (αντιβιωση) παιρνετε;

Μην πιάσουμε πάλι αυτή την κουβέντα…

ΚΟΚΚΙΝΟ ΜΕ ΚΟΥΡΑΣΕΣ Μ ΑΥΤΟ ΤΟ PING PONG ΜΙΑ ΕΔΩ, ΜΙΑ ΣΤΟ DC & MARVEL COMICS! ΑΜΕ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ!!!

Έπιασε. Σταμάτησε.

(Νιώθω μια μοναξιά)

…απίστευτο..σαν τις μπαταρίες durasell

Ντούραζελλ, ζζζντρατηγέ μου! Εάν υποψιαζζζντώωω…

ε κατσε μπλε δικιο δεν εχω….

ερχεται η σπανιολα και μας το γραφει και λαθος…

ε αμαν πια..

λολ λολ λολ

Τότε θα έλεγε ντούραθελ!

XAXAXAXAXAXA

ντουραθελιτο μπαταριετο

Σχολιάστε

ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ ΧΡΩΜΑΤΩΝ

kokkinoprasinoble [papaki] gmail [teleia] com

ΕΒΑΛΑΝ ΧΡΩΜΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ

  • 14,699
