R G B

Με τα μάτια κλειστά

Posted on: 5 Μαΐου, 2007

Ότι το blog αυτό είναι μουσικά (και όχι μόνο) σχιζοφρενικό, θα το έχετε ήδη ψυλλιαστεί.

Μου ήρθε να μοιραστώ μαζί σας ένα εξαιρετικό, κατά τη γνώμη μου, τραγούδι, τραγουδισμένο από μια φωνή που θεωρώ από τις καλύτερες γυναικείες αυτή τη στιγμή, έστω κι αν δε ανήκει στην «πρώτη γραμμή», όπως αυτή οριοθετείται από τα media: τη Γιώτα Νέγκα.

Πρώτα οι στίχοι:

Κανείς δε θα μπορέσει, μου ‘χες πει
να με πονέσει πάλι όπως εσύ
κι αφού είπαμε «γεια» με τα δάκρυα στεγνά
τα παράθυρα αφήνω όλη μέρα κλειστά…

Ποτέ δε θα σ’ αφήσω, μου ‘χες πει
να ζήσεις στα όνειρά μου όπως πριν
Κι όμως, να, περπατώ μεσ’ τον ύπνο σου εγώ
και μου δίνεις φιλιά στα όνειρά σου ξανά…

Και σε παίρνω αγκαλιά με τα μάτια κλειστά
πώς γεννάει στο σκοτάδι η λύπη χαρά…

Χαρά σ’ αυτόν που τώρα σ’ αγαπά
χαράζει και σ’ αγγίζει στα μαλλιά
Κι όμως, να, περπατώ μεσ’ τον ύπνο σου εγώ
και μου δίνεις φιλιά στα όνειρά σου ξανά

Και σε παίρνω αγκαλιά με τα μάτια κλειστά
πώς γεννάει στο σκοτάδι η λύπη χαρά

Κανείς δε θα μπορέσει μου ‘χες πει
ποτέ να μ’ αγαπήσει όπως εσύ…

Τίτλος: Mε τα μάτια κλειστά
Μουσική – Στίχοι: Παναγιώτης Καλαντζόπουλος
Ερμηνεύτρια: Γιώτα Νέγκα

8 Σχόλια to "Με τα μάτια κλειστά"

Πω ρε μπλε τι μας κάνεις. Τέλειο κομμάτι και κατά τη δική μου γνώμη επίσης. Ανατρίχιασα…

Γιώτα Νέγκα φωνάρα. Μα και στη συγκεκριμένη εκπομπή αν δεις όταν ερμηνεύει το τραγούδι όλοι είναι καρφωμένοι πάνω της.

ΥΓ: Με γεια και η νέα εμφάνιση του blog. Πολύ όμορφο.

Χαίρομαι που κι εσύ είσαι σχιζοφρενικός στα γούστα σου!

Ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια για τη νέα εμφάνιση. Μας κόστισε μια περιουσία βέβαια, αλλά χαλάλι!

Ωω… Τι ωραίο τραγούδι.. Δίκιο είχες μπλε 🙂 Και καταπληκτική η φωνή της ερμηνεύτριας – Thanx for sharing!

Καταπληκτικό τραγούδι από μια πολύ αξιόλογη φωνή!Το άκουσα πριν από κανα χρόνο στο κρατικό ραδιόφωνο, είχα συγκλονιστεί από την ερμηνεία της και από τότε προσπαθούσα να βρώ ποια το λέει! Thnx! Πάντως είναι πολύ κρίμα τραγούδια διαμάντια να μην ακούγονται σχεδόν καθόλου και να τρώμε καθημερινά στη μάπα όλη αυτή τη σαβούρα. Έχω πολλά υπόψη μου, τα χω κάνει και λίστα! που ακόμα και σε δισκοπωλεία δεν τα ξέρουν. Είμαι και στην επαρχία δυστυχώς. Πολλά είπα, φιλιά!

Θέλω τη λίστα! 😉

Μου θύμισες κι εσύ τη Βάκια Σταύρου…

Την ποια?Με πιάνεις αδιάβαστη αν έπρεπε να την ξέρω..
Λοιπόν ορίστε η λίστα: Σεμέλη Ταγαρά- Καπνός, Ελισάβετ Σπανού- Σταγόνα, Γιάννης Τσελώνης- Άγγελος, Ίρις- Όμορφη μέρα, Κώστας Λειβαδάς- Κάθε μπαλκόνι έχει άλλη θέα, Ευδοκία Ραφτοπούλου+Freedom Speech- Πόσο μελαγχόλησε αυτός ο τόπος(?) Επλίζω να σου αρέσουν!

Δεν ξέρω κανένα (τουλάχιστον με τον τίτλο)! Θά ‘χω τον νου μου, να τα μάθω!

Το nickname σου είναι (περίπου) τραγούδι της Βάκιας Σταύρου, τύπου fados. Ψάξτο!

Σχολιάστε

ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ ΧΡΩΜΑΤΩΝ

kokkinoprasinoble [papaki] gmail [teleia] com

ΕΒΑΛΑΝ ΧΡΩΜΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ

  • 14,693
