R G B

Ανάσταση ή molecular tele-reconstruction?

Posted on: 9 Απρίλιος, 2007

– Ακόμα; … Βαρέθηκα.

– Παρά τέταρτο πάει. Υπομονή. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ! Χαιρέτα τον κόσμο.

– Κάθε χρόνο όλο τα ίδια και τα ίδια…

– Ε τι να κάνουμε, ρε πράσινο; Να βάλουμε μπαλέτα φέτος να πλαισιώσουν το άγιο φως ή να το πετάξει ο παπάς στη λαμπάδα σου με ένα φλεγόμενο βέλος;

– Ντάξει, ρε παιδί μου, δε λέω, αλλά πρέπει να είναι όλα τόσο προβλέψιμα;

– Ε σαν τι να γίνει δηλαδή;

– Εμένα όλα μου φαίνονται μάταια. Έτσι όπως τα κάνανε, τίποτα δε μπορεί να μου τραβήξει το ενδιαφέρον για την εκκλησία. Με εξαίρεση ίσως αυτό που είπες με τα βέλη – Πολύ ενδιαφέρον αλλά καθόλου πρακτικό. Σκέψου να το εφαρμόζανε! Θα είχαμε μια σίγουρη Ανάσταση κάθε χρόνο αλλά εκατοντάδες θανάτους. Κακή αναλογία. Σε λίγα χρόνια πάει το πλήρωμα…

– Άσε που νομίζω ότι ο Χριστόδουλος θα έβαζε μερικούς στο σημάδι. Κανονικά. Το έχεις παρεξηγήσει, πράσινο, δεν είναι σήριαλ για να σου κρατήσει το ενδιαφέρον. Κι ο Χριστός δεν είναι μέλος των Heroes! (Μολονότι τους μοιάζει, τώρα που το σκέφτομαι).

– Έμενα πάλι όντως μου κάνει περισσότερο για μεταλλαγμένος παρά για θεάνθρωπος. Επιστημονικώς μιλώντας.

– Ντροπή! Ιεροσυλία!

– Το είπε και ο Σέρλοκ Χόλμς: από τα σενάρια που έχεις μπροστά σου, το περισσότερο πιθανό είναι μάλλον και το αληθινό! Και μιας και το έφερε η κουβέντα, τον Κρίστιαν Μπέιλ τον ξέρεις;

Who came;

– … Ηθοποιός είναι. Αυτός που έκανε τον Μπρους Γουέιν στο Batman Begins!

– Μπρους Γουέιν τι είναι;

– Η άγνοιά σου είναι εκνευριστική – το alter ego του Μπάτμαν! ΓΕΙΑ ΣΟΥ, ΘΕΙΑ! Η θεία Σία.

– Νόμιζα πως ήταν ο Ρόμπιν.

– Όχι, η θεία Σία ήταν.

– Το alter ego του Μπάτμαν λέω!

– Όχι, Ρόμπιν ήταν ο γκόμενός του.

– Ναι ε; Αλλιώς θυμόμουν την ιστορία.

– Τότε δεν τα «έπιανες» όλα. Λοιπόν, σιγά-σιγά: αυτός που έκανε τον Μπρους Γουέιν στο Batman Begins και τον δίδυμο ταχυδακτυλουργό στο Prestige είναι ο Κρίστιαν Μπέιλ. Τιιι μάθαμε μέχρι τώρα, όλα τα παιδάκια;

– Ότι ο Μπάτμαν είχε γκόμενο…

– Και χθες τον είδα σε μια σειρά να υποδύεται τον Χριστό!

– Όλα δένουν! Ανατρίχιασα!

– Είχε γέλιο! Μιλάμε για ΤΟ περιορισμένο ρεπερτόριο! Αυτός ο άνθρωπος ή θα υποδύεται τον υπερήρωα, ή τον ταχυδακτυλουργό, ή κάτι ανάμεσα!

– Σσσσς! Θα σ’ ακούσει ο παπάς! «Κάτι ανάμεσα»!!! … ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ, ΠΑΤΕΡ! Σε βλέπει, χαμογέλα!

– Jesus Christ super hero. Τελικά βρήκα τι κοινό έχουν ο Χριστός κι οι Heroes.

– Τι;

– Είναι ωραίο να πιστεύεις ότι όλα αυτά μπορούν να γίνουν πραγματικότητα!

– Άντε, έγινες θρησκο-ρομαντικό! Έλα, άναψε τη λαμπάδα σου

– By the power of Grayskull!

Αληθώς!

32 Σχόλια to "Ανάσταση ή molecular tele-reconstruction?"

είστε αντί-χριστα….τι πράγματα είναι αυτά…

Συγχώρεσέ μας, κόκκινο. Η ζέστη, ο κόσμος, τα λόγια του παπά…

φτηνές δικαιολογίες….δεν περίμενα ποτέ το πράσινο στα πρώτα του λόγια εδώ να εκτίθεται με αυτό τον τρόπο…θα καλέσω τον μεγαλειότατο χριστόδουλο

Κάνεις λάθος κόκκινο, δεν ήταν τα πρώτα μου λόγια εδώ, σχολίασα και άλλο ποστ σου. Μα ψάξτο λίγο! Τα παραπάνω ήρθαν μετά (όχι λόγω ζέστης αλλά είναι που πάντα τέτοιες μέρες θρησκευτικής κατάνυξης βραχυκυκλώνω).

Είχε φάει και πολλά πράσινα αυγά (φοβάμαι πράσινα από μέσα)…

Salmonella rules, αλλά τη γλίτωσες…

επίσης ο batman δεν είχε γκόμενο….τι είναι αυτά που λέτε μας διαβάζουν και μικρά παιδιά

Πες τα, βρε κόκκινο. Όλα μας τα έχει απομυθοποιήσει πια! Σε λίγο θα πει ότι τα είχαν κι ο Δαβίδ με τον Γολιάθ!

Επίσης: έχω μια υποψία ότι δεν μας διαβάζει κανένας, πού τα είδες τα μικρά παιδιά εσύ;

Ο David δεν θα μπορούσε να είχε ποτέ σχέση με τον Goliath, λόγω μεγέθους. Αν μιλάμε για μόνο-sex-σχέση ίσως…αλλά και πάλι δεν νομίζω πως θα ήταν ποτέ σχέση μακροχρόνια…λές να μαλώσαν τότε λόγω ζήλιας ή τπτ άλλο;

φυσικά και μας διαβάζουν πολλοί άνθρωποι – απόδειξε μου το αντίθετο

Ο κολλημένος στο ίδιο νούμερο τράκερ σου αρκεί για απόδειξη; :Ρ

Σε βλέπω λίγο προκατειλημμένο. Γιατί δηλαδή να μην είχαν μια καλή και διαρκή σχέση τα παιδιά; Όλα τα ζευγάρια έχουν τα καυγαδάκια τους, πετάνε και κανένα αντικείμενο ο ένας στον άλλον, σιγά.

Τι εννοείς «λόγω μεγέθους»;

(αρχίζω και ΕΥΧΟΜΑΙ να μη μας διαβάζει κανείς!!!)

ίσα ίσα δεν είμαι προκατειλημμένος…λέγοντας μέγεθος εννοώ οτι ο ένας ήταν πολύ ψηλός ο άλλος πολύ κοντός..ε όσο ναναι η διαφορά μεγέθους δυσκολευει τα πράγματα…

φυσικά και μας διαβάζουν….ο τράκερ δεν ξέρει τι του γίνεται:Ρ

χαχαχα όταν συνέλθω από την υπερθετική ευθυμία που μου προκαλέσατε στα σχόλια, ίσως θυμηθώ τι ήθελα να γράψω για το ποστ.
Εκπληκτικοί, όλοι!

Ορίστε! Σας είπα εγώ ότι μας βλέπει κόσμος!!!!

εισαι αντι-χριστο καθώς και ψευτρόνι….θα σου χαρισω ένα χρωμοσαμπουάν να αλλάξεις χρώμα…χαλάς το όμορφο μπλε…ΜΑΣ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ…

καλησπέρα σας vouts

Αν συνεχίσεις να με βρίζεις, θα εισηγηθώ να ονομάσουμε το blog ξανθοπρασινομπλε, προς τιμήν σου. Όλα στη μαμά-Ίριδα!

Υ.Γ. Συγγνώμη, vouts, για το ξώφαλτσο περί ξανθιών. Δεν ήτο προσωπικό με σας (ήτο προσωπικό με το κόκκινο).

Υ.Γ. 2 Βρε κόλλημα με τους χιλιάδες αναγνώστες! Πάντα μεγαλομανές αυτό το χρώμα. Στο σπίτι μας βάζει να το φωνάζουμε «πορφυρό».

Συνεχίστε έτσι! Με κάνετε να νοιώθω πως αξίζω όσο χίλιοι αναγνώστες! ωχ..ξυπνάτε την μεγαλομανή μέσα μου:-)

Χαχαχα… Μικρό παιδί here!
… Μπαμπά έιναι ο Robin γκόμενος του Batman ;;;

Εχμ, Πορφυροοο κουλάρισε, δεν είσαι και Το Βήμα… άκου εκεί. Χιλιάδες!

Green rules! 😉

Αγαπητό μπλε… γκούχου γκούχου… Batman+Robin, Δαυίδ+Γολιάθ… μήπως, λέω, μήπως να αποχωρίσεις απ’ εδώ και να παραταχθείς στα rainbow colors ;
:-p

vouts η μεγαλομανία δεν είναι καλό πράγμα….

TF μικρό παιδί φυσικά και ΔΕΝ είμαστε το ΒΗΜΑ, φυσικά και μας διαβάζουν ΑΠΕΙΡΟΙ ενδογαλαξιακά και εκτός γαλαξία. Απλά ο tracker δεν τους πιάνει….

Και ναι γιατί όχι ο batman με τον robin ίσως είχαν σχέση…γιατί όχι;

Ίσως στο δρόμο να σε φωνάζουν και μπορντό… γιατί όχι;
😉

αγαπητό μου παιδί tf,

1ον, δεν έκανα εγώ τους σχετικούς υπαινιγμούς, ίσα-ίσα που εξανέστην (αληθώς εξανέστη και χρόνια πολλά και σε σας!) για το μαγάρισμα της Ιστορίας, της μυθολογίας, της θρησκείας, των ντολμάδων και των λοιπών ιερών και οσίων μας.

Διότι πώς, κύριε, εκθέτεις έτσι τον κόσμο, χωρίς αποδείξεις; Κι αν στην πραγματικότητα δεν είχαν τίποτα, όπως σωστά αμφιβάλλει ο tfs, και κόψουμε του αλλουνού τα τυχερά; (Είδα στο Justice League πώς γλυκοκοίταζε ο Ζούπερμαν τον Μπάτμαν. Γιατί, γιατί, γιατί, κρίμα είναι!). Αυτά δεν λέγονται έτσι, αβατράχοις ποσί…

2ον, τα χρώματα του rainbow δεν παρατάσσονται πουθενά, παρά – μη φρικάρεις! – ζουν ανάμεσά μας! Το blog αυτό, ως πολύχρωμο και σουρεαλιστικό το ίδιο, αγαπά τον πλουραλισμό στην ανθρώπινη έκφραση. Κι εσύ λοιπόν συνεπή στρέιτ, κι εσύ περιφρονημένε γκέι, κι εσύ αδικημένη νοικοκυρά, κι εσύ τιμημένε γέροντα, κι εσύ υπαμοιβόμενε μπετατζή, κι εσύ αγωνιζόμενε φοιτητή, κι εσύ συνταξιούχε υπερήρωα, έχετε θέση στον κομμ… χρωματικό τούτο χώρο (μπήκε ο Κύρκος μέσα μου – τον εξορκιστή!).

3ον, καραμελίτσα; Για τον βήχα;

4ον, πριν μιλήσετε στο (μπορδοροδο)κόκκινο, πρέπει να ζητάτε ακρόαση. Πού πάτε έτσι, θρασείς τύπηδες…

5ον, αυτά. Μίλησα. Ουγκ.

πες τα μπλε…..
επίσης μου αρέσει πολύ το μπορντοχρώμα αλλά είμαι το κόκκινο..και τρελαίνομαι για αυτό..

Αγαπητό μου χρώμα blue,

1) Ανήκω στους αγωνιζόμενους φοιτητές (ακόμα γαμώτο…)

2) Το κόκκινο, που του αρέσει και το μπορντό, μου τα χαλάει. Μα δεν έλεγε ότι ο batman ΔΕΝ έχει γκόμενο; Ας αποφασίσει γιατί ο gay φίλος μου τον λιγουρεύεται και ίσα που τον κρατάω να μη πλακώσει τον robin! (τα λέω σ’ εσένα γιατί ακόμα τα αποτελέσματα της ακρόασης δε βγήκαν και απαγορεύεται να απευθυνθώ απευθείας στο κόκκινο… ελπίζω να του μεταφέρεις την απορία μου)

3) Όχι άλλες καραμέλες για το βήχα! Απεταξάμειν! 10 μέρες ίωσης στο κρεβάτι με πολλές επαναλήψεις Heroes, Prison Break… mercy

4) Δεν είμαι ομοφοβικός. Έχω και φίλο gay, όπως είπα. Είδα και το brokeback… εχμ, είδα και αυτό … Τι να πώ… ασύστολα ψεύδη, πληρωμένοι παπαράτσι! :p

5) Green still rules! 😉 (φυσικά και δεν είμαι ΠΑΟ :p)

αγαπητό μου παιδί tf,
1) Καλά είναι να είσαι (αγωνιζόμενος ή όχι) φοιτητής, μη μιλάς!
2) Αν ψάχνεις συνέπεια και λογική στα χρώματά μας, κάηκες. Εδώ εμείς ψάχνουμε ακόμα αν είμαστε ένα, δύο ή τρία.
3) Το κόκκινο δεν μπορεί να δεχτεί σε ακρόαση, κάνει διαλογισμό αυτή τη στιγμή, σκεπτόμενο γιατί ο Μόρισεϊ θεώρησε βασανιστήριο τη συναυλία του στη Θεσσαλονίκη (εγώ ξέρω την απάντηση, αλλά δεν θέλω να το πικράνω).
4) Καλό είναι επίσης να έχεις φίλους. Τελεία. Αν με νοείς! 😉
5) Το ίωση δεν ειν’ καλό. Το heroes, prison brake κλπ μια χαρά αγωγή μου φαίνεται όμως.
6) Εγώ πάλι μόλις είδα το shortbus και αποσυντονίστηκα παντελώς σεξουαλικά.
7) Αν δεν είσαι ΠΑΟ είσαι ΠΑΣΟΚ. Ή έμμισθος του πράσινου. Ή σκουληκαντέρα. Δεν ξέρω τι είναι χειρότερο.

Αγαπητό (και άγρυπνο 😉 ) χρώμα μπλε,

Xαχαχα… Eίδα κι εγώ το shortbus. Εθνικός ύμνος με πέος για μικρόφωνο και δονητής-αυγό για μελλοντικό οργασμό με στυλ τηλεχειριστήριου. Απίστευτο… Βασικά ο μόνος λόγος που το νοίκιασα είναι γιατί το έγραψε και σκηνοθέτησε ο John Cameron Mitchell, ο οποίος έκανε και το καταπληκτικό Hedwig and the angry inch.

Το θέμα «βασανιστήριο» του Μόρισεϊ σε Σαλόνικα δε το παρακολούθησα ακόμα… ας μιλήσουμε ψιθυριστά για να μην ενοχλήσουμε το κόκκινο.

Πράσινο είναι το χρώμα μου γενικά… με ηρεμεί… μωρ λες να ζητήσω ποσοστά από κανένα Πασόκ; (ποδόσφαιρο δε παρακολουθώ και με σκουληκαντέρες δεν έχω επαφές…. μια σκωληκοειδίτιδα πολύ παλιά αλλά δε πιάνει) 😉

χμμμμ καλά μου χρώματα και αγαπητοί αναγνώστες το βασανιστήριο έγκειται στην αναμονή της συναυλίας..

Μάλλον πρέπει να πάμε σε άλλο post. Έχει μπατάρει επικίνδυνα το blog!

μπα μια χαρά είναι, κρατάει ακόμη…

Έτσι είπε κι ο καπετάνιος του Τιτανικού κι είδαμε τα χαΐρια του…

πω πω μετά από τόσο καιρό είναι ιδιαίτερα δημοφιλές το post αυτό…

Σχολιάστε

ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ ΧΡΩΜΑΤΩΝ

kokkinoprasinoble [papaki] gmail [teleia] com

ΕΒΑΛΑΝ ΧΡΩΜΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ

  • 14,693
